20-02-2012, 10:28
moi!
Jotte tuo käyttövoima topikki mene ihan OT niin jatketaan muuta vero keskustelua vaikka täällä.
Tästä voidaan jatkaa että miksi juuri minä joudun maksamaan esim lapsilisärahoja verona vakkei mulla ole edes lapsia? Tai kun en ole ikinä kipeä niin en maksa...!
Eli eikös tämä ole vaan "yleinen paha" jotta se hyvinvointi yhteiskunta saadaan toimimaan?
En todellakaan vaihtaisi paikaani yhteiskunnassa esim Ugandalaisen ja jenkin kanssa!
//Janne
Jotte tuo käyttövoima topikki mene ihan OT niin jatketaan muuta vero keskustelua vaikka täällä.
Quote:Itse asiassa itseäni risoo se, että veroja maksetaan siitäkin että auto on omistuksessa ja "käytettävissä". Oikeudenmukainen ja ympäristökuormitukseen perustuva tapa olisi kantaa nykyiset verot kokonaan polttoaineen hinnassa. Se maksaisi joka saastuttaisi.
Tästä voidaan jatkaa että miksi juuri minä joudun maksamaan esim lapsilisärahoja verona vakkei mulla ole edes lapsia? Tai kun en ole ikinä kipeä niin en maksa...!
Eli eikös tämä ole vaan "yleinen paha" jotta se hyvinvointi yhteiskunta saadaan toimimaan?
En todellakaan vaihtaisi paikaani yhteiskunnassa esim Ugandalaisen ja jenkin kanssa!
//Janne
SM2YJK
044-7513573
"projekt Fenix" disco 1 V8 -98, "".........British humour....!""

Haku
Jäsenet
Kalenteri
Apuja
Portaali

sa.