Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Virranjakajasta
Moi.
Oon tässä miettiny, että jos pyörijä liikkuu normaalisti sormin jousikuormitusta vastaan ja vielä palauttaakin normaalisti, niin miksei se säädä ennakkoa kierroksilla? Onko siellä syvemmällä jakajassa jotain mitä pitäs tietää?
Auto vm.-74.
Kiitos.
-Jari.
Reply
Ne jakajan kärkilevyn alta löytyvät keskipakolimput voivat heilahtaa ääriasentoon jo käynnistyksessä väljyyksien vuoksi.
Kannattaa hieman kurkata sinne syvemmälle.
Ehkä kannattaa myös myös mainita auton merkki, malli ja moottorin tietoja.
Reply
Oisko sun sormet niitä jousia vahvempia? Smile Eli keskipakoennakko ei toimi, kun on jouset jumiutuneet sen verran, että ei jaksa vetää jousta omalla painolaan suoremmaksi.. Oletettavasti v8 Rover tuote..?
No other luxurycar can make you this comfortable - Range Rover 3.9 efi

Kimmo Manninen
Reply
Eikös tää osio koske nimenomaan rangea ja vuosimallin kirjoitin eikä sillon kai ollut kun yksi moottorivaihtoehto. Ja asiaan, sen verran purin että jouset on kunnossa ja keskipakopainot liikkuu.
Reply
Hei,

Ehkä ei kannata kommentoida toisten kysymyksiä, jos itse haluaa jotain positiivista palautetta. Hei ei heti hernettä nenään.javascript:emoticon('Smile')

T: Roksu Smile
Roksu alias Jari Rokkanen
Reply
[OT]Ei millään pahalla, mut Allulla on pointti. Mun alunperin 2,25L bensalla varustettu vm.71 Serieksen konehuoneessa makaa Discon 2,5L 200Tdi. Väärinkäsityksien mahdollisuudet kasvavat eksponentiaalisesti jokaisen käyttövuoden ja omistajavaihdon mukaan... :wink: [/OT]

EDIT: Unohdin rotlat... :lol:

Andy
Reply
[OT]Minulla ei kyllä ollut mitään epäselvää moottorin tyypistä kun kerran ollaan Range Rover osiossa ja vuosimalliksi mainittiin -74??
On minullakin Rangeja joihin vaihdettu vääriä koneita, muttei niissä kyllä ole virranjakajaa Smile[/OT]

Ota auki ja totea väljäksi Smile

Oliko tuossa alipainesäätäjä yhdellä vai kahdella letkulähdöllä? ja onko se enään orkkis?
Reply
Kiitos.
Yksi letku on kellossa kiinni. Mites sen väljyyden toteaa liian suureksi?
Reply

Possibly Related Threads…
Thread Author Replies Views Last Post
  Range Rover 1987 3.5 virranjakajasta. 19RR87 2 3´304 26-04-2013, 08:52
Last Post: 19RR87

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)