Threads: 27
toihan on oiva laite kun vaan kaaret rakentelee.
Land Rover Series 3 109" "V8 Soft Top"
Pappa Tunturi X 3
Wickström w2 Getasnipan
Threads: 10
Menin tänään hakemaan tavaraa mustasta rangesta ja katsoin samalla kuinka paljon on mennyt rikki. Kyllä tuon kanssa taitaa olla minulle likaa töitä kun ei löydy autotallia (vielä), hitsiä (enkä osaa hitsata) eikä aikaa. Eli myyntiin menee. Joko kokonaisena tai osiksi.
Disco 2 2002
Threads: 112
Eikös toinen kikka ole pakata sinne pumppuun vassua eli vaseliinia...?
Kokeneemmat valistakoot tässä asiassa. :roll:
Kaitsu
Good decisions come from experience, and experience comes from bad decisions.
"There's no such thing as a bad Land Rover. It's just some are misunderstood"
Threads: 70
Itse laitoin paineilmalla toimivan jarrujen ilmaajan kiinni öljynpaineanturin tilalle. Sitten vaan alipainetta ja toinen starttaamaan. Puolan johto irti niin ei lähtenyt käyntiin. Ei montaa sekuntia mennyt kun oli öljyt pumpussa tuolla metodilla eikä tarvinnut virranjakajaan koskea.
== Range Rover Vogue 3.5EFI -88 ==
Threads: 112
maddis Wrote:Itse laitoin paineilmalla toimivan jarrujen ilmaajan kiinni öljynpaineanturin tilalle. Sitten vaan alipainetta ja toinen starttaamaan. Puolan johto irti niin ei lähtenyt käyntiin. Ei montaa sekuntia mennyt kun oli öljyt pumpussa tuolla metodilla eikä tarvinnut virranjakajaan koskea.
Täähän on hyvä vinkki! 8)
Kaitsu
Good decisions come from experience, and experience comes from bad decisions.
"There's no such thing as a bad Land Rover. It's just some are misunderstood"
Threads: 10
Porakone pelasti päivän! Tein "priming tool" vanhasta ruuvimeisselistä, teipistä ja letkunpalasta. Akkuporakoneen kierrosluvut ei riittänyt niin piti ottaa esille vähän isompi kone, mutta sen jälkeen ei tarvinnut kauan ajaa ennen kun öljyvalo sammui. Sitten virranjakaja takaisin ja kone käyntiin.
Disco 2 2002