03-04-2025, 01:28
Kaverini meni sitten ja osti itselleen ruskean värisen läpimädän Volvo 245
en... On muuten vieläkin tallessa!
Eräs naispuolinen luokkakaveri totesi minulle silloin: "Kalle...Jos ostat ruskean värisen auton, niin et varmasti löydä ittelles tyttöystävää....! " ?
Syntymäpäiväni lähestyi puolisen vuotta myöhemmin. Inssi samoin.
Sain käsiini jostakin 3 viikkoa vanhan Keltainen Pörssi-lehden. Siihen aikaan, -aikana ennen Internettiä-, oli tapana kuolata kaikenmoisia auto-aarteita juuri noista lehdistä. Pläräsin tuota kovasi kannesta kanteen miettien mistä mahtais löytyä sopiva ajokki... Land Rover kohtaa lehdestä tuli silmäiltyä jostain syystä erityisen tarkkaan.....Olin aivan selvästi saanut vakavan tartunnan!
Budjetti oli maks noin 18000mk. Lehdessä oli muistaakseni ehkä vajaan tusinan verran mielenkiintoisia Lantikoita vaihtoehtoina. Muistan miten kuolasin erityisesti sitä yhtä 109" STW:tä, mikä oli nostettu Unimogin rungolle! Onneksi 30000mk hontapyynti ampui kauas yli budjetin....
en... On muuten vieläkin tallessa! Eräs naispuolinen luokkakaveri totesi minulle silloin: "Kalle...Jos ostat ruskean värisen auton, niin et varmasti löydä ittelles tyttöystävää....! " ?
Syntymäpäiväni lähestyi puolisen vuotta myöhemmin. Inssi samoin.
Sain käsiini jostakin 3 viikkoa vanhan Keltainen Pörssi-lehden. Siihen aikaan, -aikana ennen Internettiä-, oli tapana kuolata kaikenmoisia auto-aarteita juuri noista lehdistä. Pläräsin tuota kovasi kannesta kanteen miettien mistä mahtais löytyä sopiva ajokki... Land Rover kohtaa lehdestä tuli silmäiltyä jostain syystä erityisen tarkkaan.....Olin aivan selvästi saanut vakavan tartunnan!
Budjetti oli maks noin 18000mk. Lehdessä oli muistaakseni ehkä vajaan tusinan verran mielenkiintoisia Lantikoita vaihtoehtoina. Muistan miten kuolasin erityisesti sitä yhtä 109" STW:tä, mikä oli nostettu Unimogin rungolle! Onneksi 30000mk hontapyynti ampui kauas yli budjetin....
Ser 3 109" Van -76 200(t)di "Rubína"
Ser 3 88" STW -74 200(t)di "Rufína"

Haku
Jäsenet
Kalenteri
Apuja
Portaali