Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Rufína. Series 3 vm.1974 88" diesel.
Koti löytyi lopulta. En muista että tuossa olisi mitään suurempaa mutkaa matkassa ollut, mutta kotona olin vasta yöllä joskus 01.00 paikkeilla. Äiti ja isä tietysti vielä hereillä, -silmät ristissä-, kun eihän sitä voi nukkumaan mennä ennenkuin poika on kotona turvallisesti!
Kotipihalle ilmestyi heti kuutosen laulun kuultuaan päivittelevä äitimuori ja isä ihasteli tietysti silmät suurena hyvin nopeasti serieksen vieressä. Oli se vaan räyhäkkä peli!

Aamun tullen ei kyllä kauaa aamupalan syöminen kestänyt. Sää oli kauniin valkoinen ja maassa parikymmentä senttiä lunta. Pihalle ja sassiin lumiseen maisemaan tutkimaan valosan aikaan mitä tulikaan iltahämärässä ostettua!

Voi PER##LE!!!

Ensimmäinen silmäys paljasti jo julman kohtaloni.... Tankin korkki puuttui.. !

Kyllä muuten harmitti uutta nuorta auton omistajaa! Missä ihm....niinpä tietysti! Sehän jäi tietysti sinne huoltoaseman pumpun päälle tankkauksen yhteydessä! ÄH! Mitä nyt tehdään? Isä kannusti soittamaan sinne heti. Soitinkin serkunmiehelle ja pyysin josko hän tiedustelisi , onko korkkia näkynyt. Hän sentään asui Helsingin alueella ja oli lähempänä noutamaan, mikäli se sieltä löytyisi. Vähän ehkä myös jännitti nuortamiestä että miten tämmösiä juttuja itse hoidetaan....

Voi ONNENPÄIVÄÄ!!! Serkunmies sieltä piakkoin jo soittikin takasin ja kertoi korkin löytyneen! Postissa tulee.... Huh! Päivä pelastettu! Eihän minulla ollut hajuakaan tuossa vaiheessa mistä uuden sopivan olisi saanut....
Ser 2 88" STW Bensa -61 "Redína"

Ser 3 109" Van -76 200(t)di "Rubína"

Ser 3 88" STW -74 200(t)di "Rufína"
Reply

Messages In This Thread
RE: Rufína. Series 3 vm.1974 88" diesel. - by series3kalle - 11-04-2025, 08:45

Forum Jump:

Users browsing this thread: 2 Guest(s)