13-11-2008, 01:28
Terve kaikille palstalaisille!
Nyt olis kiva kuulla kokemuksia disco 2
ta myös täältä. Googlettamalla paljon asiaa löytyykin mutta varsin vähän käyttökokemuksia pitkäaikaisesta käytöstä. Täälläkin olen käyttänyt hakua ja lukenut joka sivun.
Ehkä eniten kiinnostaa auton luotettavuus. Joutuuko auto seisomaan usein pajalla? Sähkövikoja ilmeisesti jonkinverran? Miten vaihteisto (autom./man.)? Korihan ei ruostu, mutta miten runko ja liitoskohdat? Muut viat? Mikään autohan ei ole viaton mutta..
Miten sisätilat? Täälläkin on varmaan monilla lapsia. Mahtuuko 3 turvaistuinta toiselle penkkiriville?
Kulutus? Paljon saatte lantikkanne viemään ainetta normikäytössä? Dieseliä olen harkitsemassa. Pääseekö 10l/100km vai jopa alle?
Nelivetojäjestelmä? Tasauspyörästönlukkoja ei tainnut olla vakiona. Paitsi vm. -99 - 01 sai lukon päälle auton alle ryömimällä? Luistonesto ilmeisesti löytyy mikä avustaa vaikeissa paikoissa, mutta ei varmaan lukkoa/lukkoja korvaa. Kokemuksia.
Koeajollahan monet asiat selviää, mutta parin tunnin tai vaikka parin päivän koeajolla ei saa luotettavuudesta kuvaa, välttämättä. Lantikat on aina ollut kiinnostanu ja joskus kävin paria range roveria testaamassa, mutta jäi hyllylle kun 3.9 V8 on aika janoinen vaikka erittäin hienolta kuullostaakin.
Auto olis tulossa ihan jokapäiväiseen arkikäyttöön ja joskus sitä vois ulkoiluttaa jossain safarillakin. Jep, siinä on paljon kymysyksiä jos vaikka joku kerkeis vastata edes joihinkin. Täällä varmaan on lantikoista paljon asiantuntemusta.
Nyt olis kiva kuulla kokemuksia disco 2
ta myös täältä. Googlettamalla paljon asiaa löytyykin mutta varsin vähän käyttökokemuksia pitkäaikaisesta käytöstä. Täälläkin olen käyttänyt hakua ja lukenut joka sivun. Ehkä eniten kiinnostaa auton luotettavuus. Joutuuko auto seisomaan usein pajalla? Sähkövikoja ilmeisesti jonkinverran? Miten vaihteisto (autom./man.)? Korihan ei ruostu, mutta miten runko ja liitoskohdat? Muut viat? Mikään autohan ei ole viaton mutta..
Miten sisätilat? Täälläkin on varmaan monilla lapsia. Mahtuuko 3 turvaistuinta toiselle penkkiriville?
Kulutus? Paljon saatte lantikkanne viemään ainetta normikäytössä? Dieseliä olen harkitsemassa. Pääseekö 10l/100km vai jopa alle?
Nelivetojäjestelmä? Tasauspyörästönlukkoja ei tainnut olla vakiona. Paitsi vm. -99 - 01 sai lukon päälle auton alle ryömimällä? Luistonesto ilmeisesti löytyy mikä avustaa vaikeissa paikoissa, mutta ei varmaan lukkoa/lukkoja korvaa. Kokemuksia.
Koeajollahan monet asiat selviää, mutta parin tunnin tai vaikka parin päivän koeajolla ei saa luotettavuudesta kuvaa, välttämättä. Lantikat on aina ollut kiinnostanu ja joskus kävin paria range roveria testaamassa, mutta jäi hyllylle kun 3.9 V8 on aika janoinen vaikka erittäin hienolta kuullostaakin.
Auto olis tulossa ihan jokapäiväiseen arkikäyttöön ja joskus sitä vois ulkoiluttaa jossain safarillakin. Jep, siinä on paljon kymysyksiä jos vaikka joku kerkeis vastata edes joihinkin. Täällä varmaan on lantikoista paljon asiantuntemusta.

Haku
Jäsenet
Kalenteri
Apuja
Portaali