Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Range P38 vai Freelander 1
markku Wrote:Eräällä nimeltä mainitsemattolalla (ei minulla) oli tuollainen P38 ja siihen upposi melkoinen määrä rahaa remontteihin kohtalaisen lyhyen ajan kuluessa, että halvaksi se ei ainakaan tullut. kyselin asioita häneltä sen takia kun olin harkinnut P38 hankkimista. Minun intoani ainakin loppulaskun suuruus hyydytty kuin tämän talven pakkaset konsanaan. No aika näyttää mitä tulee tapahtumaan...

Puolustelematta sen kummemmin suuntaan tai toiseen, usein unohtuu auton kunnon ja mahdollisten vikaoireiden tutkiskelu joko ymmärtämättömyyttään tai autokuumeen poltteessa.
Yllätysviat sikseen, LR:n tuotteilla tuntuu olevan yleensä oireet esillä ennen big bangia jos niitä vaan osataan/halutaan kuunnella.

Siksi paasaankin aina kunnollisen koeajon merkityksestä, sillä perinteisellä parin tunnin ajolla ei ehdi huomata mitään.

Kyllähän meikäläiselle monet ehdottivat hullunpapereita kun 38:aa himosin, jopa itsekkin epäilin mielenterveyttäni.
Kunnollinen perehtyminen haluttuun autoon etukäteen säästää monelta murheelta kun mahdolliset viat osaa tutkia.

Kaikkihan tämän tietää, kumminkin tehdään innoissaan ostoksia ja sitten kirotaan koko kampe alimpaan kerrokseen kun se poikhii...

Alkuperäinen kysymys lienee aika vaikea ratkaista, molemmissa on puolensa. Jos Friikkuun mahtuu niin miksei semmoisella ajelis, mutta ei se 38:aan mikään huono ole. Big Grin
P38A -97,4,x bi-fuel

RRC 3,9SE -90

S-Type 3.0 Sport, -01, RHD

P38A -95 raato

Rover 3500S efi -73

Jaguar XJ-S V12 series II -89

Clean car=Sick mind. Topicin kaappaaja #1
Reply

Messages In This Thread

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)