Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Huuhaa.
Racingrabbit Wrote:"Pitäisi varata uusi aika dynoon orkkis imusarjan kera. Nyt saa soppaa, 3l minuutissa.. Piisaako?
AFR @ full throttle 12:1"

Jos palstan jutut olisi tekniseltä vaativuudeltaan tuollaista tasoa,niin voisi olla aika hiljaista meidän tyhmien osallistuminen keskusteluun. Smile

Tekniikkaa hallitsevat "yli-ihmiset" voi minun puolesta perustaa vaikka oman foorumin,jossa saavat keskustella itseään kiinostavista teknisistä hienouksista ihan keskenään.

Minulle sopii hyvin tämänhetkinen Rover foorumin taso,mutta minä taidankin kuulua juuri niihin tyhmiin jotka kyselee omituisia?

Kukas tässä nyt on näistä allekirjotuksista puhunnut mitään..? Emmää nyt omalta tyhmyydeltäni mene laittamaan tommoista kysymystä tänne.. Big Grin Ton saa laskettua jo ihan perusmatematiikalla, ja jopa kokeilemalla.

Ja kun tämän topickin aloitin, niin jälleen huomasin että aihe meinaa mennä hiukka off topicin.. :lol: Tahdotaan puhua eri asiasta välillä..

Ja se search ois monesti sopiva apuväline tälläkin palstalla, kun juttua ei ole kuitenkaan 100 sivua..
Timo.
Reply

Messages In This Thread

Forum Jump:

Users browsing this thread: 2 Guest(s)