Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Castillon Defender 110 STW -06
Tervehdys!

Tuo solihullin teksti oli kuin lukisi omaa kirjoitustaan..

Minulle defender on ollut ns. pienenpojan unelma, liekö peruja elämäntavoistani jotka ovat vahvasti luontopainotteiset. Minulle on defeen selkeä viha-rakkaussuhde, joskus sillä tympäsee lähteä ajamaan ja toisinaan taas nautin kun pääsen. Lapset tykkää valtavasti, kova kiista aina ketkä pääsee kyytiin kun koko perhe ei siihen sovi (HCPU-malli). Harrastusautona kun mennään poikain kanssa mettään tai ajamaan enskaa niin onhan se lyömätön peli.

Reilu 4v nyt defe ollut, vaimo ei ole ajanut metriäkään ja kerran ollut kyydissä, tykkää kyllä ja ajoi yhtä pitkää mallia ja hänelle passaa jos laitetaan ns. perheautokin jossainvaiheessa defestä, perhekoko kun vaatisi tila-auton.

Vetänyt olen yli 1000kg trailerilla rangea (=+3000kg) huonosti kiihtyy mutta jaksaa mennä kun vauhtiin saa.

Sanoisinko näin että jos on perheessä toinen auto ns kauppakassi ja kakkosautona defe niin hyvin toimii.. kiireenhän saa unohtaa, yli 90 ei kehtaa ajaa jne. Lisälämppärin varmasti vaatii taakse kovilla pakkasilla.

Se uusin versio vamasti hyvä mutta itse tykkään enempi ns perinteisestä mallista (sisustus, moottori 300tdi ym) Mulla siis td5 motilla ja nykyttelee välillä..
Defender 110 TD5 RRC 200Tdi
Reply

Messages In This Thread

Forum Jump:

Users browsing this thread: 5 Guest(s)