Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Uutta moottoria kokoluokassa 6.0L V8
koneen rakentaminen ei ole ollut koskaan perseaukisten huveja, varsinkaan silloin jos huomaa että vähemmällä rahalla olisi voinut saada enemmän... :lol:

noh, se mistä itse kukin myllynsä rakentaa lienee jokaisen oma valitansa,
harrastaa kun voi ja saa melkein mitä tahansa.

se että jostain pikkulohkosta saa +500hp ei minusta ole juuri mikään juttu...testattujan paketteja löytyy, ja jos kieltä osaa yhtää niin jenkkiautolehdet ovat näitä paketteja täynnä ja kunka ne tehdään käytännössä tämä siksi että koska jenkeillä on aiheesta vuosikymmenten kokemus ja rahavarat harrastamiseen aivan eri planeetalta...tämän olen paikanpäällä aikoinaan vuosia asuneena huomannut...

Kasikoneissa sitten kun mennään yli 2000Hp samasta tilavuudesta alkaa mielenkiinto herätä...

tässä pikkulohko 1800Hp

http://www.youtube.com/watch?v=7vzHrOk-P...re=related

http://www.youtube.com/watch?v=fCOBW6Dv5...re=related

lopuksi, se että suomalaiselta puuttu massit koneen rakentamiseen ei ole minun ongelmani, se kuitnekin on faktaa että itse hankkimalla tavarat ulkomailta säätää helposti sen 50% suomen hintoihin, oli se suomalainen omien juttujensa mukaan miten guru koneittensa kanssa tahansa...(ja näitä besserwissereitä pisaa...taidettiimpa porvossa taannoin ammuskella muutama ihminen koneen tehojen tiimoilta mäkkärin jonossakin...)

ps. rooverin mylly on ihan ok, silloin kun se toimii kauppakassissa tai harraste vehkeessä...mutta jos joku oikeita tehoja haluaa ruveta etsimään suosittelen sitä itse ensiksi verkon painoksi...esim kunnon kannet irtoaa JEG`s:ltä pikkulohkoon noin 600-700e:lla kun halvimmat merlinit kustantaa 1700e...eli lähtökohdat koneen rakentelulle ovat jo alussa eri planeetalta...

mutta jokainen harrastaa mitä haluaa, ja se englannin kieli kannattaa oikeasti osata.

nimimerkillä

Rakennan parasta aikaa 3,5L roverin pikkukasia 200hp tehoille :lol:
Reply

Messages In This Thread

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)