Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
DEFE / SERIES / CRR KULKUE 11.11.11
Olisiko kiinnostuneita kokoontumaan Vihtiin 11.11.11 ?

Kyseessä ei ole vain normaali kokoontumisajo vaan tästä saa palkkion!

Toiveena olisi saada paikalle perjantaina 11.11 Vihtiin letka Defejä, Serieksiä ja Classic Rangeja. Kellonaika ei ole vahvistunut vielä mutta ajatuksena olisi kokoontua n. klo 15 Vihdissä tai lähikunnassa ja ajaa Vihtiin kaffelle. Kaffepaikkana mahdollisesti Seisakki tie25:n varrella. Siitä matka jatkuisi n. klo 16:30 Vihdin Otalammelle kohti vanhaa Otalammen rautatieasemaa ja, jossa kaikille pientä purtavaa ennen kotimatkaa.

Menen naimisiin tuona maagisen numeron omaavana päivänä!

Olen ammattivalokuvaaja ja osallistujat saavat firmani kuvauslahjakortin, arvo 125e, sekä rouhean, varta vasten teetätetyn LR111111-puskuritarran omaan autoon. Toiveena saada paikalle ainakin 10 autoa. Maksimimäärää ai ainakaan vielä ole. Elämäni tärkeimpään päivään on tarkoitus saada mukaan näyttävällä tavalla elämäni tärkein automerkki!

Kiitokseksi saadun lahjakortin voi käyttää 1.12.2011 - 1.12.2012 välisenä aikana ennalta sovitusti pääkaupunkiseudulla, Länsi-Uusimaalla, Keski-Uusimaalla ja Somerolla. Lahjakorttiin kuuluu itse kuvaus, kuvat CD:llä, sekä suurkuva 35cm x 50cm itse valitusta CD:n kuvasta. Lahjakortin voi käyttää toiveiden mukaan miljöössä (ei studiokuvausta) seuraavasti:

- autokuvaus
- koirakuvaus
- hevoskuvaus
- lapsikuvaus
- tapahtumakuvaus (omat juhlat, autokokoontumiset, harrastukset, kilpailut ym)
- perhekuvaus
- juhlakuvaus

Vastata ja kysyä voi suoraan tässä palstalla tai nro 040-5595 055 ja email aino (at) pikkusaari.fi
.

Defender 110 TD5 Safari Van -99

Defender 110 300Tdi HCPU -98

www.pikkusaari.com/landrovers/cars.html
Reply

Messages In This Thread

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)