14-06-2012, 07:51
Velar Wrote:Tänä vuonna vääntynyt 2kpl ohjausiskareita samasta kohtaa :? Noh.. Nyt on taas käytetty ehjä WoodHead paikallaan. Entinen woodhead roskiin. Täytyyy kyllä kehua WoodHeadia, että on muuten aika kiukkusesti voimaa vanhassa käytetyssä ja niin pienessä iskarissahock: Suosittelen vaikka oon omalla typeryydelläni sellasen särkenytkin. Ihme ettei ainuttakaan raidetankoa ole vaurioitunut noiden vääntyessä mutkalle
hock:
Onko sulla toi iskari alkuperäisessä paikassa? Oletko harkinnut siirtämistä etupuolelle?
Velar Wrote:Tulipas tapeltua taas käyntiongelmien parissa yli 8h. Piti ottaa jo käyttöön se vian etsintä keino, että kaikki on rikki ja kokeilla osa kerrallaan. Mun autoon on ilmeisesti tarttunut se Champion fanaatikkous. 2kk vanhat ihan hyvän näköiset NGK:t ei vaan toimi. Syystä ei ole mitään tietoa :roll: Ainoa silmämääräinen ero niissä on se, että Champion on noin 1mm pidempi kuin vastaava NGK. Riittäiskö tuo syyksi..?
Noin 5kk jokapäiväisessä ajossa olleet käytetyt Champion merkkiset tulpat saivat koneen käymään kauniisti. Olin hämmentynythock: Muistin vaan, että ne toimi kyllä silloin, kun olivat paikallaan ja päätin kokeilla. Onneksi ne oli jäänyt "romulaatikkoon." Taidanpa jatkossa ostaa vain Champion merkkisiä tulppia
Mulla oli aikanaan moottorivene jossa Johnssonin 175 heppanen V6 perämoottori. Siihen oli kanssa Championit merkattu ohjekirjaan. Sain venetarvikeliikkeestä NGK:t jotka oli pituudelta ja lämpöarvolta samat. Ei vain toimineet. Tyhjäkäyntiä ei meinannut millään käydä ja stumppasi kun laittoi vaihteen päälle, jos ei heti laittanut kierroksia reilusti. Vaihdoin Championit ja ongelmat loppui siihen....tää oli kakstahtikone. Sama on muorin veneen Evarissa (20hp Evinrude). Eli jotain tossa on....autoissa ei kokemusta, mutta pitää katsoa mitkä omassa Rangessa on.
Good decisions come from experience, and experience comes from bad decisions.
"There's no such thing as a bad Land Rover. It's just some are misunderstood"

Haku
Jäsenet
Kalenteri
Apuja
Portaali

hock: Suosittelen vaikka oon omalla typeryydelläni sellasen särkenytkin. Ihme ettei ainuttakaan raidetankoa ole vaurioitunut noiden vääntyessä mutkalle