14-09-2012, 03:15
Tulppasin egr:n pakokaasukanavan ensimmäisenä toimenpiteenä kun defe tuli taloon. Ja olen samaa mieltä kuin pata eli moottorista tuli käyttömukavampi. Ei ala nykimään niin herkästi vaikkapa risteyksissä kun tyhjäkäynnin tuntumassa kolmosvaihteella hetken vedättää. Voimaa ei varmastikaan tulltu lisää mutta tyhjäkäynnin tuntumassa parani käytettävyys. Myöskään rouvalla ei oo sen jälkeen auto sammunut missään oloissa. Sitä ennen sitä tapahtui kiusallisen paljon.
Ohitus vaikkapa alive tuning kitillä saattas olla paikallaan tehdä omassakin, mutta monessa autossani olen tyytynyt tähän pakokaasukanavan tukkimiseen laittamalla metallilätkän liitoksen laipan väliin ja venttiilin toiminnan olen jättänyt ennalleen. En oo mitään haittaa moisesta havainnut.
Ohitus vaikkapa alive tuning kitillä saattas olla paikallaan tehdä omassakin, mutta monessa autossani olen tyytynyt tähän pakokaasukanavan tukkimiseen laittamalla metallilätkän liitoksen laipan väliin ja venttiilin toiminnan olen jättänyt ennalleen. En oo mitään haittaa moisesta havainnut.

Haku
Jäsenet
Kalenteri
Apuja
Portaali