Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Kameratolpat
Quote:Henkilöautoilla töyssyt eivät tunnu mielekkäiltä ja tiedän monta tapausta jossa näitä (ml. viivat) on jouduttu madaltamaan, muokkaamaan tai poistamaan lukuisten aiheellisten valitusten vuoksi. Näissäkin on kai kyse siitä, että ei voi olettaa kaikkien olevan niitä "teiden ritareita" ja siitä sitten nautitaan kollektiivisesti itse itseämme hidastetöyssyillä rajoittaen :wink:

Tieliikennelaissa määritellään ajoneuvojen minimi-maavaraksi 8cm, ja väittäisimpä että 99% korotuksista ei ole sellaisia joista tuollaisella maavaralla varustetulla ajokilla voitaisiin ajaa aiheuttamatta vaaratilannetta itselle tai muulle liikenteelle. Tosin luultavasti valitukset yo. tilanteissa ovat aiheutuneet aivan muista kuin käytännön syistä.

Itse olen asfalttiin tehtyjen 'herätys-urien' kannalla. Eivät ehkä toimivia talvella, mutta eivätpähän aiheuta ajoneuvon hallinnassa myöskään ongelmia. Mutta holhous-yhteiskunta kun on kyseessä, niin eihän yksilölle voida antaa liikaa vastuuta omista tekemisistään ja käyttäytymisistään, pitää rajoittaa. Ja jos ei lait riitä, niin sitten tuhlataan lisää verorahoja tekemällä kaikkien elämä hankalaksi kaikenlaisilla liikenteenjakajilla ja korotuksilla ja vaikka millä.. Ei sillä että noita vastaan olisin, joissain paikoissa varmasti on hyvät perusteet noillekin..

Kameratolppien kanssa on oppinut elämään kun lataa navigaattoriin tolppien sijainnit;-)

-t-
RR P38 2.5DSE -01

Audi A6 2.5TDi Quattro -04
Reply

Messages In This Thread

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)