Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Lumiketjut Defenderiin
Quote:ketjut jo yhdellä akselilla nostaa menon ihan toisiin sfääreihin kuin ilman.

Kyllä! Ei oo parempaa menonedistäjää kuin ketjut. Ja yksi pari riittää mainiosti useimpiin tapauksiin. Kun nyppii ojista muita, niin auttaa valtavasti varsinkin esim pirun liukkaalla pakkaantuneella peililumipinnalla. Tielläkin pysyy vaikka olis kuinka liukas.

Ittellä melkeen aina edessä, jotta ohjaa sinne minne minä haluan. Takana nousuissa tietty olis parempi ehkä, mutta jos auto ei mee yhtään sinne kun haluais niin onhan se raastavaa ja haastavaa.
Taka-akselissa olis kestävempää kamaa kuoren sisällä, mutta vielä ei oo edestä mitään serieksessä porsinu(tämän sanottuani varmaan ens kerralla menee vetari JA perä...)

Mulla on pajalta hankitut Mafrit ja on järeät ja kestävän oloset. Hintansa arvoiset vaikka ei ilmaset ollukkaan. Mun mielestä kannattaa ehdottomasti ostaa ketjut ennen lukkoja akseleihin.

Ketjut sitten tekevät kyllä ittelleen tilaa, ettei tarvii leikellä peltiä jos laiskottaa... :wink:

Quote:Tässä olen googlettanu kovasti ketjuista, joissakin on maininta "vain taakse" mikäli erimaankielestä oikein suomensin. Mikäs mahtaa sen aiheuttaa.
Olisko syynä pelko että jyrkässä alamäessä lähtee peräpää ohittamaan...?
Ser 2 88" STW Bensa -61 "Redína"

Ser 3 109" Van -76 200(t)di "Rubína"

Ser 3 88" STW -74 200(t)di "Rufína"
Reply

Messages In This Thread

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)