27-07-2013, 10:10
series3kalle Wrote:KIITOS kaikille mukana möyrijöille!
Rymyryhmässä oli sopivasti vaihtelevaa maastoa ja kaikkea kerkeskin sattumaan päivän piristämiseksi.
Multa vääntyi käsijarrun kilpi hieman kannon päällä nyhjätessä, ilmanputsari tais hörpätä kuraa hieman mutta ainakin kotiin pääsin, kuravettä meni uusiin ajovaloumpiohin PRKL! Muuta vikaa en ole vielä löytänyt. Etuperään tekemäni suoja tuli hyötykäyttöön kun tuuttasin suoraan piilevään kantoon.
Kuraa on/oli kyljissä, alla, päällä, konehuone tasasen täysin peittävässä kerroksessa, syyläri puolitukossa mudasta, etuvalot kaikki ummessa, sopivasti sisällä lattialla niin että hantin jalkatilassa kylmälaukkukin oli toista tuumaa alareunasta ravassa, lippiksessä. 8) Mutamörkö nimenkin sai series muiden mukana olleilta mini-offaajilta...![]()
Muiden vaurioita?
-kumi vanteelta
-renkaan venttiili repes
-ilmansuodatin kurasta tukossa ja kurtussa
-kipinäsuihku maadottavasta + kaapelista
-pensa kasin kilinääkolinaa konevaurio?
-jäähdytinrivasto tukossa x2 ?
-MUUTA?
Hyvä bonusjuttu offipäivästä: Serieksen öljyn täyttämät jarrurummut (kaikki 5 rumpua) ei aamulla pitänyt juuri mikään pyörä. Kotiin tullessa mulla oli huomattavasti paremmat jarrut!![]()
Kuvia koitan laittaa muutaman joskus. Joku sai mm. mun sukelluksesta kuvia/videon? Olen kiinnostunut jos sulla on serieksestä jotain kivoja kuvia.
Kuulostaa että rymy-ryhmässä on ollut tekemisen meininki. Itse ajelin keskiryhmässä ja siinä ei tainnut tulla mitään kalustovaurioita. Varsinkin aamupäivän osuudet oli helppoja, iltapäivällä mukana olleet transporterit rupesi vähän kolisemaan. Ei edes auto tullut mutaseksi.

Haku
Jäsenet
Kalenteri
Apuja
Portaali