20-11-2013, 08:36
Vesipumppu, onko kuinka vanha? Jos on kilsoja takana niin laittaisin sen samalla ettei sitten heti kohta tarvi avata.
Kampiakselin etustefa, mukava vaihtaa kun koppa on pöydällä.
Nokkakopassa on myös o-renkaita jotka kannattaa olla uudet, vanhat on kuitenkin ihan korput. (öljyletkujen liittimissä, nokan asentotunnistin)
Ohjelmoinnista, olisko tarkoittanut sitä että ne "opitut" arvot nollataan. Lähtee ECU nopeammin oppimaan muuttunutta tilannetta.
En kyllä muista että nollaamattomuudesta olisi ollut todellista ongelmaa ainakaan tuossa GEMS
sä, jonkun rempan jälkeen unohtu enkä huomannut mitään.
Nyt, oman remonttitouhun jälkeen viisaampana uskaltaisin suositella säädettäviä työntötankoja.
Ettei vaan kävis kuten mulla että ne preloadit menee päin honkia, ja muutenkin niillä shimmeillä keinuvipujen pukkien säätely on aivan tympeää hommaa.
Äkkiä tuosta tulee osapaketille lisää hintaa mutta ainakin noi kaksi ensimmäistä kilkettä kannattaa investoida. "Kokkolanpojalla" oli hyviä pointteja tuolla mun remonttiketjussa mm. niistä keinuvipuakseleista yms yms...
Kampiakselin etustefa, mukava vaihtaa kun koppa on pöydällä.
Nokkakopassa on myös o-renkaita jotka kannattaa olla uudet, vanhat on kuitenkin ihan korput. (öljyletkujen liittimissä, nokan asentotunnistin)
Ohjelmoinnista, olisko tarkoittanut sitä että ne "opitut" arvot nollataan. Lähtee ECU nopeammin oppimaan muuttunutta tilannetta.
En kyllä muista että nollaamattomuudesta olisi ollut todellista ongelmaa ainakaan tuossa GEMS
sä, jonkun rempan jälkeen unohtu enkä huomannut mitään.Nyt, oman remonttitouhun jälkeen viisaampana uskaltaisin suositella säädettäviä työntötankoja.
Ettei vaan kävis kuten mulla että ne preloadit menee päin honkia, ja muutenkin niillä shimmeillä keinuvipujen pukkien säätely on aivan tympeää hommaa.
Äkkiä tuosta tulee osapaketille lisää hintaa mutta ainakin noi kaksi ensimmäistä kilkettä kannattaa investoida. "Kokkolanpojalla" oli hyviä pointteja tuolla mun remonttiketjussa mm. niistä keinuvipuakseleista yms yms...
RRC 3,9SE -90
S-Type 3.0 Sport, -01, RHD
P38A -95 raato
Rover 3500S efi -73
Jaguar XJ-S V12 series II -89
Clean car=Sick mind. Topicin kaappaaja #1

Haku
Jäsenet
Kalenteri
Apuja
Portaali