16-06-2014, 07:30
HCPU
sa oli aluks TF medium +2" jouset.
Kotimaassa oli mukavat ajaa missä vaan.
Eka Venäjän reissu ja kolmantena päivänä hakkas jouset pohjaan edestä. Ei oo edes vinssiä.
Vappureissulle vaihdoin HD +2" jouset eteen, mediumit jätin taakse. Big bore iskarit ympäri auton.
Isot renkaat pienemmillä paineilla ja kyllä oli mukava(kun nyt voi) päästellä venäjän teillä.
Ei toi jousien kovuus oo häirinnyt kotimaassakaan.
Kulmakorvessa meni ihan mukavasti safariautoksi, eikä kastunut matotkaan kun maavara on kasvanut vähän lisää. 70 cm oli vettä.
Hiipinälle tulee vinssipuskuri ja vinssi keulille.
Mulla oli Rangessa, kun ostin sen, jouset ihan loppu, ainakin Venäjän safareille.
Kun vaan näkikin töyssyn tai kuopan niin jouset pohjas.
Sit vaihdoin TF HD +2" jouset ja Big boret ympäri auton.
Nyt saattoo vetää urku auki röykkyteitä oli suorastaan nautinnollista verrattuna aikaisempaan.
Eipä toi kotimaassakaaan huonolta tunnu. HD korottaa reilummin mun on vastaavasti jäykemmät.
Normi ajossa ei kallistuksenvakaajien poistoa huomannut mitenkään.
Kallistuksenvakaajia on kaivattu vain mutkatiellä kovassa vauhdissa kun katolla oli telttaboxi.
Itse asiassa HD jouset väänsi takakallistuksenvakaajat jo parkkipaikalla linkkuun ja maastossa alkoi kantamaan.
ja etukallistuksenvakaajan paikalle saa raidetangonsuojan.
sa oli aluks TF medium +2" jouset.Kotimaassa oli mukavat ajaa missä vaan.
Eka Venäjän reissu ja kolmantena päivänä hakkas jouset pohjaan edestä. Ei oo edes vinssiä.
Vappureissulle vaihdoin HD +2" jouset eteen, mediumit jätin taakse. Big bore iskarit ympäri auton.
Isot renkaat pienemmillä paineilla ja kyllä oli mukava(kun nyt voi) päästellä venäjän teillä.
Ei toi jousien kovuus oo häirinnyt kotimaassakaan.
Kulmakorvessa meni ihan mukavasti safariautoksi, eikä kastunut matotkaan kun maavara on kasvanut vähän lisää. 70 cm oli vettä.
Hiipinälle tulee vinssipuskuri ja vinssi keulille.
Mulla oli Rangessa, kun ostin sen, jouset ihan loppu, ainakin Venäjän safareille.
Kun vaan näkikin töyssyn tai kuopan niin jouset pohjas.
Sit vaihdoin TF HD +2" jouset ja Big boret ympäri auton.
Nyt saattoo vetää urku auki röykkyteitä oli suorastaan nautinnollista verrattuna aikaisempaan.
Eipä toi kotimaassakaaan huonolta tunnu. HD korottaa reilummin mun on vastaavasti jäykemmät.
Normi ajossa ei kallistuksenvakaajien poistoa huomannut mitenkään.
Kallistuksenvakaajia on kaivattu vain mutkatiellä kovassa vauhdissa kun katolla oli telttaboxi.
Itse asiassa HD jouset väänsi takakallistuksenvakaajat jo parkkipaikalla linkkuun ja maastossa alkoi kantamaan.
ja etukallistuksenvakaajan paikalle saa raidetangonsuojan.
Jäsen *1346*
RR L322 Metropool -04, Rover 623 Si A
EX-RRC Westminster Gray, EX-LR Defender Td5 HCPU, EX-D1 3D, EX-MINI METRO 1.3, EX-MINI x3...
RR L322 Metropool -04, Rover 623 Si A
EX-RRC Westminster Gray, EX-LR Defender Td5 HCPU, EX-D1 3D, EX-MINI METRO 1.3, EX-MINI x3...

Haku
Jäsenet
Kalenteri
Apuja
Portaali