18-10-2016, 12:15
series3kalle Wrote:Selvittelin aarreläjääni. FRC8386 ihan perus defe/disco tarvike etukardaani on vaihtoehto mikä mulla pätkässä. Pitkässä disco1 200tdi manuaalin etukardaani mista ulkoputkesta otettu vähän pois ettei oo liian pitkä. Kumpikin vaatii vinkua/rälläkkää. Ellei sitten defe mallista oo saatavana pienillä ristikoilla ja hyvillä kallistuskulmilla.
Kuten JT:kin mainitsi niin varsinkin tarvikekardaanit tuppaa kykenemään aika loiviin kulmiin. Mulla on tästä 2 kappaletta kokemuksia, turauksia missä vinkua ja viilaa on saanu käyttää liikeradan lisäämiseks aika reippaasti.. Kun rupee korottamaan seriestä tämä tulee vastaan. Vakiokardaanit gkn/hardy spicerit mitkä mulla serieksessä ollu on huomattavasti parempi lähtökohta. Eli vaik lyhentäis takakardaanista etukardaanin ei oo mun mielestä huono idea, tosin jos joku jonkun vehkeen vakio-osa sopii heittämällä niin aina paras vaihtoehto. Ei sit tarvii aina turata uusiks ku menee mutkalle tai jotain . Comet:ista vois kans kysyy kardaanin modausta/uutta. Ei välttämättä hirveen kallis.
Comet?

Haku
Jäsenet
Kalenteri
Apuja
Portaali