Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Pätkälanttu S2A 88' -66
series3kalle Wrote:Saitko kaikki pyörät säädettyä niin että laahaa? Mulla oli aikanaan sellainen yhdistelmä kun kulunut jarrurumpu, kuluneet kengät. Se aiheutti harmaita hiuksia ennenkuin tajusin missä ongelma. Mä oon melkeen aina ilmannu yksin käyttäen letkua takaiskuventtiilillä ilmanippaan joka hieman auki ja ylämäkeen nestepullo. Ootko jo koittanu niin että säädät ensin kengät kauas rummuista, reipas ilmaus ja sitten säätö kengät just melkeen laahaamaan?
Joo kaikki pyörät laahaa kunnolla. Jouduin rakentelemaan säätöpalikat uusiksi, kun ei nuo esim paddockin myymät setit olleet mitoitukseltaa toimivia.

Olen koitellut vähän kaikilla tavoilla ilmailla, mutta pitänee koittaa vielä uudelleen Big Grin. Viimeisimpänä ilmasin männät käsin painettuna sisään, mutta voihan se olla, että silloinkin imasee vähän ilmaa sisään kun antaa mäntien tulla takaisin ulos. Takaiskuventtiiliä ei letkussa ole ollut, mutta olen ohjannut letkun aina ylämäkeen, ettei imeydy muuta kuin nestettä takaisin. Pitää jatkaa ilmailuja. Kohta jo useampi puteli nestettä käytetty läpi.

Kiitokset kuitenkin vinkeistä Smile Katsotaan, milloinhan tuonne pimeyteen ehtii ropaamaan.
Reply

Messages In This Thread

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)