06-02-2017, 08:47
Tyytyväisyys vaihtui harmistukseen. Rankun konepellin lukitus oli kolarikorjauksen yhteydessä sössitty jotenkin ettei se nyt aukene, todennäköisesti säädetty päin viulukoteloa ja toinen tappi junttaa nyt sinne lukkolaitteensa reunaan eikä pelti nouse ylemmäs. Prkleen prkl, ite pitäis ihan kaikki tehdä.
Epäilin jo lukituksen kiukuttelua kun nehän on tässä mun vanhuksessa välillä vähän nihkeät, varsinkin kylmällä. Nyt ei kuitenkaan ole siitä kyse kun lukitus kyllä aukeaa.
Jumaleisson että mua taas jurppii. Piti ruveta tuhertamaan autoon katsastusherkistelyä ja etukäteistarkkailua, mut heti rupes menee pieleen. Muuten vois viedä auton takas sinne pajalle mutta leima on jo ummessa, eikä muutenkaan ole vaihtoehto kun sitten on taas eestaas jumppaamista. :twisted: :twisted:
Epäilin jo lukituksen kiukuttelua kun nehän on tässä mun vanhuksessa välillä vähän nihkeät, varsinkin kylmällä. Nyt ei kuitenkaan ole siitä kyse kun lukitus kyllä aukeaa.
Jumaleisson että mua taas jurppii. Piti ruveta tuhertamaan autoon katsastusherkistelyä ja etukäteistarkkailua, mut heti rupes menee pieleen. Muuten vois viedä auton takas sinne pajalle mutta leima on jo ummessa, eikä muutenkaan ole vaihtoehto kun sitten on taas eestaas jumppaamista. :twisted: :twisted:
RRC 3,9SE -90
S-Type 3.0 Sport, -01, RHD
P38A -95 raato
Rover 3500S efi -73
Jaguar XJ-S V12 series II -89
Clean car=Sick mind. Topicin kaappaaja #1

Haku
Jäsenet
Kalenteri
Apuja
Portaali