Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Katsastus, miten meni? kokemuksia, ohjeita, huomioita...
siipimies post_id=100719 time=1524117528 user_id=1015 Wrote:
timo999 post_id=100711 time=1524067592 user_id=3347 Wrote:Hyvinkään CityKatsastuksessa (Kehäkuja 5) on sekä minun Series ja poikani vanha Mitsun Eclipse saaneet hyvää palvelua.
Katsastajat ovat olleet "automiehiä" ja kiinnostuneita hieman harvinaisemmista autoista.
Huvitti kun viimeeksi Seriestä katsastaessa inssi koitti moneen kertaan saada etujarruista sallitut arvot, muttei saanut (ero 40%!).
Hän pyyteli lähes anteeksi:" Ei... kyllä nää täytyy korjata, ei noi luvut tosta parane!" :wink:
Minä oon useimmiten "tietämättömänä" vastaillut, että "juu eikös tämä ole jatkuva neliveto", kun asiaa kysellyt, niin ei tarvii rullille ajaa :lol: Tämä on se positiivinen puoli, jos vie nykyasemille, joissa autoista ei ymmärretä mitään.
Classiccia vuosi sitten leimatessa, ei auttanut tuo selitys. Nuori suikkapiä oli asiaa tosissaan selvitellyt, ja vastasi suoriltaan että "tässä kun on tuo keskipyörästön lukko, niin ihan hyvin voi rullille ajaa lukko avoinna"... Oli se kyllä muutenkin ottanut selvää "koko rahalla", liki puoli tuntia tilattua aikaa myöhemmin suvaitsi saapua pihalle, olisiko kenties tuon puolituntisen lukenut kohteesta..?
L-R Series 2a -62 "tarinoista todellisuuteen?"

Sekalaisia Sitikoita, useita
Reply

Messages In This Thread

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)