16-12-2021, 01:53
Pudotin tankin. Ei ollut puoliksikaan semmoinen hommana mitä kuvittelin. Penkki ja sen aluspelti pois, letkut ja piuhat irti, alapuolelta kiinnitysmutterit löysälle, reunimmaiset mutterit pois, tunkki alle ja viimeisetkin mutterit irti. Siitä sitten hallitusti tunkilla tankki alas, olisi ehkä tyhjänä pysynyt hallussa ilman tunkkiakin, mutta en viitsinyt kokeilla...
Jäljistä päätellen olin eka joka tuon irrotti, ja jos tosiaan on liki kuuden vuosikymmenen hiekat tankissa, niin ei ihme että sitä röppöä välillä lähtee liikkeelle tankin tyhjentyessä ja tärinässä...
Pitäs varmaan ensin olla semmonen puhelin mitä voi käyttää musiikkilaitteena? Kun ei ole vielä tullut siirryttyä hipelöintipuhelimien käyttäjäksi. Jos olisi, niin sittenhän se olisikin helppoa, spotify puskemaan haluamaansa musakkia... Tosin en kovin pitkäikäiseksi uskoisi minulla semmoista, äkkiä olisi lasi/näyttö päreinä kun tipahtelee käsistä nykyinenkin aika usein...
Jäljistä päätellen olin eka joka tuon irrotti, ja jos tosiaan on liki kuuden vuosikymmenen hiekat tankissa, niin ei ihme että sitä röppöä välillä lähtee liikkeelle tankin tyhjentyessä ja tärinässä...
kimlahti post_id=112193 time=1639645204 user_id=1000 Wrote:Jasu post_id=112192 time=1639643865 user_id=3005 Wrote:Ainiin, pikkuapulainen esitti toiveita varusteluun, kuulemma olis kiva jos saisi musiikkia tässäkin soimaan ajellessa. Kyllähän se varmaan olisi mahdollista, siis kuuntelu, kun nopeudet tällä liikkuessa on pääasiassa varsin maltillisia, vaan pitäisi varmaan etsiä sekä soittopeli että kaiuttimet veneosastolta etteivät olisi heti kosteuden takia soimattomia...
Miten olisi sellainen pieni langaton kaiutin jotka ovat IP67 luokiteltuja? Soittavat musiikkia kännykästä tuntitolkulla ja voi siirtää sisätiloihin kun ei tarvi. :mrgreen:
Pitäs varmaan ensin olla semmonen puhelin mitä voi käyttää musiikkilaitteena? Kun ei ole vielä tullut siirryttyä hipelöintipuhelimien käyttäjäksi. Jos olisi, niin sittenhän se olisikin helppoa, spotify puskemaan haluamaansa musakkia... Tosin en kovin pitkäikäiseksi uskoisi minulla semmoista, äkkiä olisi lasi/näyttö päreinä kun tipahtelee käsistä nykyinenkin aika usein...
Sekalaisia Sitikoita, useita

Haku
Jäsenet
Kalenteri
Apuja
Portaali