11-11-2009, 10:40
Tuon uuden verotusohjeen mukaan, jos haluaa autoverosta alennusta pakettiautona, niin ensimmäinen vaatimus on N1-luokka.
Tämän perusteella tarttis katsella Defe 90 HT mallia.
Painojen kanssa kannattaa olla tarkkana.
Mulla ei nyt ole noiden vanhempien mallien painoja käsillä, muttei ne varmaan kauheasti eroa tuosta 2007-> prosyyristä.
90 SW kok.p. 2550 kantavuus 661 omap. 1889
90 HT kok.p. 2550 kantavuus 794 omap. 1756 EDIT: tämä on heavyduty-mallin paino.
90 HT kok.p. 2400 kantavuus 650 omap. 1750
Sekoilin tuossa vähän painojen kanssa. Minun piti ostaa uusi Defe pakettimallina,
mutta siinä tuli vastaan tuo alle 2500kg kokonaispaino.
Sen olisi saanut heavyduty varustuksella 2550kg, mutta maahantuojan mukaan
he eivät toimita juuri tämmöistä mallia Suomeen.
90 pickup+heavyduty olisi onnistunut.
Heavyduty varustus koskee tässä tapauksessa tietääkseni vain sitä,
että autoon laitetaan SW-mallin jouset.
Mulla muutettiin toi viimevuotinen Defe pakuksi, ja käytettiin se vaakalla, että omapaino saataisiin alle 1875kg=ei 80-lätkää.
Takapenkit ja astinlaudat poistamalla omapainoksi tuli 1865kg, vaikka painoa poistui oikeasti n. 70kg, joten aika paljon noi paperipainot heittelee.
En tiedä, kuinka paljon nuo vanhemman mallin pitkittäiset takapenkit painavat, kun mulla oli kaksi erillispenkkiä.
Autoni on tietenkin rekistöröity vanhan lain aikaan ja voidaan muuttaa takaisin henkilöautoksi ilman veroseuraamuksia koska siitä on uutena maksettu täysi autovero.
Eipä tuo pakettiauton verohelpotus kovin kauheita tee pätkäDefessä, 6,8%-yksikköä.
Tästä tuli ny taas vähän sekava juttu, mutta poimikaa tarvitsemanne tieto rivien välistä
Tämän perusteella tarttis katsella Defe 90 HT mallia.
Painojen kanssa kannattaa olla tarkkana.
Mulla ei nyt ole noiden vanhempien mallien painoja käsillä, muttei ne varmaan kauheasti eroa tuosta 2007-> prosyyristä.
90 SW kok.p. 2550 kantavuus 661 omap. 1889
90 HT kok.p. 2550 kantavuus 794 omap. 1756 EDIT: tämä on heavyduty-mallin paino.
90 HT kok.p. 2400 kantavuus 650 omap. 1750
Sekoilin tuossa vähän painojen kanssa. Minun piti ostaa uusi Defe pakettimallina,
mutta siinä tuli vastaan tuo alle 2500kg kokonaispaino.
Sen olisi saanut heavyduty varustuksella 2550kg, mutta maahantuojan mukaan
he eivät toimita juuri tämmöistä mallia Suomeen.
90 pickup+heavyduty olisi onnistunut.
Heavyduty varustus koskee tässä tapauksessa tietääkseni vain sitä,
että autoon laitetaan SW-mallin jouset.
Mulla muutettiin toi viimevuotinen Defe pakuksi, ja käytettiin se vaakalla, että omapaino saataisiin alle 1875kg=ei 80-lätkää.
Takapenkit ja astinlaudat poistamalla omapainoksi tuli 1865kg, vaikka painoa poistui oikeasti n. 70kg, joten aika paljon noi paperipainot heittelee.
En tiedä, kuinka paljon nuo vanhemman mallin pitkittäiset takapenkit painavat, kun mulla oli kaksi erillispenkkiä.
Autoni on tietenkin rekistöröity vanhan lain aikaan ja voidaan muuttaa takaisin henkilöautoksi ilman veroseuraamuksia koska siitä on uutena maksettu täysi autovero.
Eipä tuo pakettiauton verohelpotus kovin kauheita tee pätkäDefessä, 6,8%-yksikköä.
Tästä tuli ny taas vähän sekava juttu, mutta poimikaa tarvitsemanne tieto rivien välistä

Haku
Jäsenet
Kalenteri
Apuja
Portaali