29-09-2023, 10:56
Mitä useammin ostatte Shitparttia, sitä vähemmän on sitten hyvää tarjolla...
Serieksistä mulla on rengasjumppien kanssa kokemusta Rufínasta eli series 3 88"
ta vakiota melkeen vastaavilla, mutta paljon joustavammilla parabelijousilla. Toinen on sitten Rubína, mikä olis pitkä malli , mutta siinä n.40mm jousikorotus ja paraabelijouset myös.
Edessä tilaa on enempi, mutta mitä leveempi ja isompi kumi, sitä enemmän joutuu kääntöä rajottamaan. Takana tarkempaa. Pätkässä tosin takarenkaan yläpuolella ei oo sitä korokepattia tuomassa lisätilaa ylöspäin, joka auttaa vähän pitkässä: Pätkässä toiminu mulla koot 7.50r16, 235/85R16 ja 265/75R16. Niissä kaikissa sama halkasija, n.80cm=32", vain muutaman millin heitolla. Leveys eri. 265/75R16 vaati noin ET 10-12mm 7"vanteen. Sillä koolla Special trackit tuli just siinä ja siinä kyljen tasalle ja takana sisäänjoustossa otti takatilan lattiaan pikkusen kiinni ylösjoustossa. Jos vanne on tota sisemmällä offsetilla tolla rengasleveydellä, niin rengas ottaa kiinni siihen takatilan pystyseinään iskarin viereen johonkin sisäänjoustossa. Montaa milliä liikaa ei oo special trakeilla ainakaan tilaa. ?
Rubínassa mulla on renkaana 255/85R16 Et 20.6 6.5" vanteella. Halkasija n.84cm, =33". Toimii hyvin, tosin nyt tulee muistaa se n.40.m korotus ja pontevat parabelijouset.
Serieksistä mulla on rengasjumppien kanssa kokemusta Rufínasta eli series 3 88"
ta vakiota melkeen vastaavilla, mutta paljon joustavammilla parabelijousilla. Toinen on sitten Rubína, mikä olis pitkä malli , mutta siinä n.40mm jousikorotus ja paraabelijouset myös. Edessä tilaa on enempi, mutta mitä leveempi ja isompi kumi, sitä enemmän joutuu kääntöä rajottamaan. Takana tarkempaa. Pätkässä tosin takarenkaan yläpuolella ei oo sitä korokepattia tuomassa lisätilaa ylöspäin, joka auttaa vähän pitkässä: Pätkässä toiminu mulla koot 7.50r16, 235/85R16 ja 265/75R16. Niissä kaikissa sama halkasija, n.80cm=32", vain muutaman millin heitolla. Leveys eri. 265/75R16 vaati noin ET 10-12mm 7"vanteen. Sillä koolla Special trackit tuli just siinä ja siinä kyljen tasalle ja takana sisäänjoustossa otti takatilan lattiaan pikkusen kiinni ylösjoustossa. Jos vanne on tota sisemmällä offsetilla tolla rengasleveydellä, niin rengas ottaa kiinni siihen takatilan pystyseinään iskarin viereen johonkin sisäänjoustossa. Montaa milliä liikaa ei oo special trakeilla ainakaan tilaa. ?
Rubínassa mulla on renkaana 255/85R16 Et 20.6 6.5" vanteella. Halkasija n.84cm, =33". Toimii hyvin, tosin nyt tulee muistaa se n.40.m korotus ja pontevat parabelijouset.
Ser 3 109" Van -76 200(t)di "Rubína"
Ser 3 88" STW -74 200(t)di "Rufína"

Haku
Jäsenet
Kalenteri
Apuja
Portaali