Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Muiden omien kulkineiden ja laitteiden, kuin Roverien, pajoitusta.
Setä-vainaan mökiltä poika toi Honda lumilingon huoltoon, sitä vähän roplattiin jo, mutta ei mitään isompaa, öljynvaihto, tulppa ja bensapuolella oli joku tuke, mutta kun saatiin mehut liikkeelle niin höröhti käyntiin, vaikka tankissa oli lie miten vanhaa bensaa, mutta ei ollut yhtään hyytynyt mönjäksi. Alkuun luultiin, että kaasari pitää avata ja oli hankkinut tiivistesarjat siihenkin.

Toisen renkaan setä on siihen joskus vaihtanut, mutta on inan pienempi vaikka kyljessä sama koko Confusedhock: eri valmistajan kyllä, ei oikeen ketju istu ja on vähän kallellaan. Pitää käydä viikolla metsästämässä sinne oikea rinkula tai sit vaihtaa molemmat.

Kova peli, koska setä osti sen joskus 80-luvun alussa, kun olin itse about 15-16 vuotias, linkosin sillä monena talvena silloisen mummolan talon lumet, mitkä olin sitä ennen kolannut, pientä tienestiä sain sedältä aina hommista (ruohonleikkuu, orapihlaja-aidan leikkaus, lumityöt).

2000-luvulla käytin sitä myös kerran lainassa omilla laaneilla Perttulassa asuessa, kun olin pitkään sairastellut eikä niitä laaneja jaksanut kolalla tehdä siinä kunnossa.

Uskomatonta että joskus tehty sellaisia laitteita mitkä KESTÄÄ. Toi oli silloin TM-testivoittaja ja tais olla myös kallein kaupassa oleva malli.
Kaitsu

Good decisions come from experience, and experience comes from bad decisions.

"There's no such thing as a bad Land Rover. It's just some are misunderstood"
Reply

Messages In This Thread

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)