13-01-2010, 03:22
jukkakh Wrote:mti Wrote:Tänään vein Vaimon 2002 Fiat Punton katsastukseen ja oli iloinen yllätys kun hintoja oli taas nostettu. Olin varautunut 90€, mutta hinta olikin noussut 100€:oon vuoden vaihteessa. Virkailija tuumasi vain että vuosittainen pakollinen paha. Olisi kiva tietää perustelut näille pakollisille pahoille!!! :evil: Ja katsastus asemahan oli Lahden Holman a-katsastus. V***nmoiset jonot ja kahviautomaatti pois käytöstä...prkl!
Oletko katellut katsastushinnat.fi palvelusta, josko samoilla seuduilla tai mökkikunnassa tai jossain matkan varrella olis edukkaampi vaihtoehto ? Itse säästin parikymppiä per auto kun syksyllä tein vähän vertailuja :wink:
Tämähän ei kuitenkaan muuksi muuta sitä tosiasiaa, että halvatun kalliitan kahviloita nuo ovat joka tapauksessa,,,
Serieksen ja kuplan olen käynyt leimaamassa kyseisellä katsastusasemalla, koska siellä on ymmärrystä vanhoille autoille ja hinta on ollut n. 50€. Nyt erehdyin kumminkin viemään "nykyauton" ja kalliiksi tuli. Täytynee ensi vuonna viedä Punto Joensuuhun eräreissun yhteydessä kun siellä on edullinen katsastus.

Haku
Jäsenet
Kalenteri
Apuja
Portaali