Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Hylsy katsastuksessa
Otettiin RR P38 taas kesäksi ajoon - tai lähinnä siksi että tuo vaimon maha-asukki estää jouhevan nousun audin etupenkiltä, ja Rangesta on helpompi pudottautua maahan. Eli vaimo lupasi viedä auton katsastukseen.. ja hylsyhän sieltä tuli..

Jälkitarkastukseen menivät
- jostain kirjekurssilta inssin paperit saanut katsastaja ei löytänyt runkonumeroa; joka vuosi se on siitä peruspaikasta löytynyt eikä nyt ollut edes kurainen alusta.

- käsijarru ei pitänyt; kyseisellä konttorilla ei ollut 4x4 jarrupenkkiä, joten olivat testanneet käyttöjarrut ajamalla, mutta käsijarrun testausta varten olivat kuulemma "PYÖRITELLEET RENKAITA AUTON OLLESSA NOSTURILLA".. vaimo sitä vähän kritisoi, kun kerta tietää miten kardaanijarru toimii, mutta oli tullut vastaukseksi perinteistä "eivät naiset näistä autoasioista mitään ymmärrä, ja noiden automaattien kanssa käsijarrua ei käytetä joten ne jumiutuu".. Itse testattiin että käsijarru päällä ei autoa saa vaihteen kanssa liikkeelle (tai varmaan saisi mutta voisi joku paikka rikkoutua).

Eli huomenna soitellaan konttorille ja pyydetään tarkempia selityksiä tuohon. Muistan kyllä että joskus tuota runkonumeroa on etsitty, mutta aina se on löytynyt tehtaan määrittämästä paikasta. Eikä minun mielestä asiakkaan tarvitse maksaa uusintakatsastusta jos on epäpätevää väkeä noissa konttoreissa töissä.

Eniten harmittaa, että itse olen käyttänyt työmatkan varrella olevaa konttoria, ja siellä on saanut asiallista palvelua - ja jopa säädelty valoja yms. että saatu auto tiptop-kuntoon. Mutta nyt vaimo kävi kauppamatkalla konttorilla, mutta ilmeisesti näistä entisiä valtionkonttoreita täytyy vältellä jatkossakin..

Varmaa on, että ainakaan tuolle samalle asemalle en rahojani enää vie - jos uusintatarkastukseen menen, niin suuntaan suoraan toiselle asemalle, missä on pätevät insinöörit töissä.

No niin, helpotti hieman..

-t-
RR P38 2.5DSE -01

Audi A6 2.5TDi Quattro -04
Reply

Messages In This Thread

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)