Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Mykistynyt ja nyt hälytin huutava D2 TD5
Nyt se myrkynlykkäsi.

Eli lähtötilanne on semmoinen, että edellinen tapahtuma oli sunnuntaina, kun siirsin auton pois tallista 10m ja tovin päästä takaisin.
Tänään aamulla autoon ja avain oli paikoillaan kuten kotona aina. Virrat päälle hehkutus ja starttaus eikä mitään tapahdu, sama uudestaan ja sama loppu tulos. Avain pois virtalukosta ja uudestaan yritys ja ei mitään. Avain pois ja keskuslukon kokeilu...ei tapahdu mitään.
Eli ajonesto ilmeisesti päällä ja nyt myös hälytin kun manuaalisesti käytin ovia lukossa.
EKA koodi minulla on mutta sen antaminen ei onnistu, eli ovien avaus, viiden sekunnin avaimen pitämisen kaakossa ja odottamisen jälkeen ei tule merkkiä että nyt voit antaa koodin ja olen yrittänyt antaa vaikka sitä merkkiä ei tule...aika monesti.
Toiseen avaimeen vaihdoin patterin ei vaikutusta.
Nanocom on, mutta sillähän nyt ei ilmeisesti pääse tässä tilanteessa käsiksi BCU laatikkoon, tai ihan hetkeksi pääsee mutta sitten heittää errorin säestyksellä ulos.

Historiasta sen verran että joskus radio käynnitynyt viiveellä tyyliin minuutin päästä, kun lähtenyt liikkeelle ja viileälllä kelilllä vinkkarien toiminnassa viivettä, kun antanut käskyn pyyhkiä lasin.
Samoiten startatessa joskus pieni viive.
Vähän olen jo epäillyt BCU boksin toimivuutta eli voikohan nyt olla tuo boksi tiensä päässä vai mikä ihme tuota nyt vaivaa?

Toki tein semmoisen kardinaali virheen, että olikohan juuri sunnuntaina kun selasin nettiautoa ja muitakin merkkejä :oops:
On helppoa olla samaa mieltä, on helppoa olla mieletön vaan enemmän löytää kun poikkeaa tieltä ja oikaisee läpi metsikön!

Juice
Reply

Messages In This Thread

Possibly Related Threads…
Thread Author Replies Views Last Post
  Sisätilan hälytin (D2) jomppe 1 1´826 27-09-2010, 08:52
Last Post: Ahosensetä

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)