Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Huoltopisteitä onko niitä?
Olen palannut vuosien jälkeen alkuperäiseen eli käytössäni on P6b. Nyt sitten tietty tulee tarve jossakin huoltaa uutta perheenjäsentä.

Palautin tässä mieleeni miksi huollatan autoani asiantuntijalla kokeilemalla laturin vaihtoa; seuraus on se, että minulla ei ole enää toimivaa laturia. Niin eikä myöskään öljynpainemittarikaan toimi, jotenkin sössäsin johdot irti ja ei niitä kahta johtoa takasinlaitamalla mittari tietenkään enää toimi. Piti tuosta vaihtaa alatukivarren pallonivelkin ja paikallisella korjaamolla meni siihen aikaa neljä tuntia. Minulle auto on enemmänkin elämys ei niinkään teknisten hienojen yksityiskohtien summa.

Joten oiskohan jossakin Turku-Rauma akselilla kokemusta omaavia ja mielellään P6Confusedta, V8:a ja automaattilaatikkoa huoltavia Roverasiantuntijoita. Toki niitä löytyy kehäkolmosen tuntumasta ja varmaan lähempääkin mutta entä täältä?
Turvavyötkin pitäisi vaihtaa ihan turvallisuudentakia modernimpiin ja käytettävämpiin! Klippanhan niitä valmistaa, mutta kuka niitä asentaa. Jos ei löydy pakettihuoltopisettä niin sitten erikseen missä ja kuka?
Kiittäen kysyy nimimerkki asfalttibiologi
Reply

Messages In This Thread

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)