Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Freelanderin hankita, pitäisikö ostaa 2001-> malli?
Hei palstalle.

Olen nyt pienen Land Rover tauon jälkeen palaamassa merkkiin ja tällä kertaa Freelanderin merkeissä. Offroadpajalta asiasta jo hieman tiedustelin ja keskeinen neuvo oli hankkia diesel versio, koska bensakoneet ei kestä.

Tavoitteenani onkin siis hakea Saksasta max. 5000e maksava kaksiovinen diesel freelanderi, heittää takapenkit pois ja rekisteröidä auto pakettiautoksi. Toiveissa on halvat kilometrit.

Nyt tilannetta tarkemmin kartoitettuani olen havainnut, että auto on jossain määrin uudistunut vuonna 2001. Joidenkin tietojen mukaan jopa 70% osista olisi uusittu kuten sähköjärjestelmä, moottorit, vaihdelaatikko ja alusta. Samaten sisustasta on tehty ehkä aavistuksen verran vähemmän muovinen. Mitenkäs on käytännössä, tietääkö joku ovatko 2001-> mallit merkittävästi parempia jossakin suhteessa, eli olisiko siis syytä hankkia sellainen.

4000-5000e riittää hyvinkin vanhempaan malliin, mutta jos 2001-> malleja hakee, niin valikoima jää aika pieneksi. Tähän mennessä kaikki mistä olen kysellyt ovat olleet joko kusetusta tai valmiiksi rikki.

Kiitoksia
Reply

Messages In This Thread

Possibly Related Threads…
Thread Author Replies Views Last Post
  2001 Freelanderin Zmallin Webasto Oula 4 3´050 17-10-2014, 09:01
Last Post: Oula

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)