Threads: 53
Kiinnostaisi kovasti lähteä reissuun mukaan mutta tekosyitä itsellä vielä liikaa miksi ei voi lähteä...
Defen olis kanssa tarkoitus varustella reissaamista varten. Jos sen nyt ensinnä sais tehtyä muuten kuntoon.
LandRover 110 300Tdi
Range Rover Classic "projekti"
LandRover Freelander
Pajero 2.8 -> Suuntana afrikka?
Pajero 2.5 Tdic automatic ->Ajettu afrikkaan =)
http://teamdiesel2015.blogspot.fi/
-------------------------------------------------------
kansipahvi (katso montako reikää=vahvuus)
Mistä sen voi selvittää, että se oikea tuliusi?
Defender -89
300TDI
Threads: 54
selvä kansi pahvi vika, mulla omassa koneessa samat oireet reissun päällä..pala kansipahvista pois vesitilaan
vaihda ehdotomasti mahd pia, ja oikaise kansi samalla koneistajalla
Hei! Minulla silloin ei ollut pahvit rikki. Kävin yhdessä autoliikkeessä, josta ostin jotain boosteria. Tavara oli niin arvokasta, että myyjä ei luovuttanut sitä edes minulle käteen. Tuli henk.kohtaisesti kaatamaan sen mun tankkiin. Väittti että ainetta myydään vaan heidän liikkeessä. Auto savusi sen toimenpiden jälkeen vielä ehkä noin tunnin verran. Sit se loppui. Eikä sen jälkeen ole enää suvunut.
Että sille.
Defender -89
300TDI
Threads: 97
^Siis hajosko se kone nyt lopullisesti sitten kun savuaminen loppui tyystin? ;-)
TT
LR Discovery TDI 300
LR 110 Defender STW TDI 300
RR 3.5 TDiC
MB E300TD
No ei. Olen ajanut sen "lähihoidon" jälkeen ilman mitään ongelmaa.
Defender -89
300TDI
Threads: 6
tutun näköinen ongelma eli mulla oli samanlaiset oireet toisessa diesel vehkeessä ja ongelma johtui suuttimen kärjen jumittumisesta eli tuolloin raakaa tavaraa meni sylinteriin ja aiheutti savuttamista ja nakuttamista,
nakutuksen oletan johtuneen siitä että kun männän päälle ei tullut painetta niin yläkuolokohdassa männän varressa olevat välykset kolisi. Boosteri siis liuotti suuttimen toimimaan.
Range Rover Sport TDV6 SE
ja
Discovery 3 TDV6 A HSE
entiset
Defender 110 County
Freelander 2 TD4 HSE
Defender 110 HCPU
Threads: 112
Peckos Wrote:Hei! Minulla silloin ei ollut pahvit rikki. Kävin yhdessä autoliikkeessä, josta ostin jotain boosteria. Tavara oli niin arvokasta, että myyjä ei luovuttanut sitä edes minulle käteen. Tuli henk.kohtaisesti kaatamaan sen mun tankkiin. Väittti että ainetta myydään vaan heidän liikkeessä. Auto savusi sen toimenpiden jälkeen vielä ehkä noin tunnin verran. Sit se loppui. Eikä sen jälkeen ole enää suvunut.
Että sille.
Mikähän tämä ihmeaine oli ja mistä liikkeestä sitä sitten vain saa?
Kaitsu
Good decisions come from experience, and experience comes from bad decisions.
"There's no such thing as a bad Land Rover. It's just some are misunderstood"
Ostin sen aineen silloin Metro Auton liikkeestä Kalliosta. Mutta sen nime en muista. Puh. 0106152570
Defender -89
300TDI